Viikoittainen ominaisuus: Reader Talkback/Opinion: Tarvitseeko Pattaya, Thaimaa risteilyalusterminaalia?

Pattaya, Thaimaa-

On viikoittaisten lukijakeskustelutulostemme aika, jotka julkaisemme viikon puolivälissä tai myöhään joka viikko ja joissa kerromme viikon alussa lukijoillemme esittämämme kysymyksen tulokset, jotka liittyvät ajankohtaisiin uutisiin Thaimaassa ja Pattayassa ja sen ympäristössä. Tällä viikolla keskustelemme yhdestä suosituimmista artikkeleistamme, joka koski ehdotettua risteilyalusterminaalia lähellä Bali Hai Pier -laituria (sekä ehdotettu skywalk ja suunnitelmat Walking Streetin parantamiseksi)

Alkuperäinen artikkeli löytyy täältä:

Sky Walk, risteilyterminaali, paranneltu Walking Streetin kehittämistä, sanoo kaupunginjohtaja

Keskusteluartikkelimme, jossa esitimme kysymyksen lukijoillemme, löytyy alta:

Ominaisuus: Reader Talkback - Onko ehdotettu risteilyterminaali Pattayalle mielestäsi hyvä idea?

  Joten mitä lukijamme ajattelivat? Otetaan selvää: (Muista oikeinkirjoitus ja ajatukset ovat lukijoiden omia, ja niitä ei ole muokattu tämän artikkelin tarkoitusta varten)

Michael M: Vain yksi thaimaan hallituksen temppu keskittyä välittömään asiaan ,,,, sijoittaa rahat sellaisten thai-ihmisten auttamiseen, joilla ei ole mitään keinoa ansaita palkkaa. edistävät paikallista taloutta paljon enemmän kuin ne, jotka pysyvät valtion kvartiinivankileireillä tai risteilyaluksilla se ei ole etusijalla sinun ihmiset ja heidän toimeentulonsa,,

Jean Claude G: t kuulostaa minusta erittäin hyvältä ajatukselta, kunhan laivat eivät ole liian suuria, koska emme voi nauttia Pattayan rannasta ja merestä, jotka ovat liian likaisia.

Charlie B: Kaksi pistettä. Ensinnäkin onko todella kysyntää? Terminaalin puute ei estä risteilyaluksia kulkemasta Phuketiin (vaikkakin taksimonopolistinen hinnoittelu on lannistanut ainakin yhden yrityksen).
Toiseksi paikat, kuten Venetsia, ovat luopumassa risteilyaluksista, koska ne vaikuttavat niin vähän talouteen. Matkustajat (vangit) eivät ota majoitusta maihin eivätkä syö tai juo maassa paljoa (he ovat All Inclusive -paketissa aluksella). Muutamat rannikkoyritykset, kuten Cabarets, saattavat saada liiketoimintaa, mutta risteilyyhtiö lyö niiltä palkkioita taskunsa täyttämiseksi.

Clifford K: Luultavasti kaikki osa unelmaa tehdä Pattayasta erilainen kohde kuin mitä se on ollut. Tämä halu on hyvä ja hyvä, mutta en haluaisi nähdä, että tästä alueesta tulisi risteilykohde. Se vain kuulostaa minusta kamalalta. Lisäksi täällä on niin huonoja kokemuksia jo rakentamiensa asioiden hoitamisesta. Luulen, että aluetta palvelisi paremmin, jos rahat käytetään jo olemassa olevan infrastruktuurin parantamiseen ja säännölliseen ylläpitoon. Siivoa, paranna, ylläpidä jne. lähitulevaisuudessa, jotta yhä useammat voisivat olla kiinnostuneita aloittamaan täällä pandemian jälkeen. Huolimatta tulevista loistavista myyntihinnoista ja vuokrahinnoista, kuka todella haluaisi aloittaa liiketoimintaa täällä, kun otetaan huomioon infrastruktuurin huono ylläpito? Käytä rahaa lähitulevaisuudessa tehdäksesi paikasta houkutteleva uusille yrityksille pandemian jälkeen. Älä rakenna kiiltäviä uusia asioita ja jätä huomioimatta kaikkea muuta, mikä hajoaa.

Willis N: Olen ollut turistikaupungeissa risteilyalusten kanssa. He eivät kuluta (ellet saa erityisiä yöpymisretkiä), he eivät ole täällä yöllä yleensä, he ovat täällä päivällä vaeltamassa kuluttaen vähän, koska he saavat kaiken laivalla ja aiheuttavat enemmän päänsärkyä kuin ovat sen arvoisia.

James W: Ei hyvä idea tällä hetkellä. Risteilyaluksen matkustajia ovat enimmäkseen perheet, vanhukset ja pariskunnat. He etsivät harvoin gogo-klubit ovat seksiohjelmia. Nyt on risteilyjä, jotka on suunniteltu "vain homoille" ja "alle 55-vuotiaille sinkkuille", mutta ei niin paljon, että se olisi syynä risteilyalusten terminaalin hintaan. Pattayassa. Muut merenpuoleiset alueet houkuttelevat paljon todennäköisemmin risteilyaluksia. Onko Bangkokissa Chao Phraya -joella risteilyalusterminaalia?

Kevin K: Risteilyterminaali, siinä se, viimeinen naula arkkuun. Vuoden 2000 alussa he alkoivat kuljettaa tonneittain kiinalaisia ​​ja korealaisia ​​turisteja, mikä häiritsi iloni ja onneani A Go Go:n sisällä ja sisään tulee turisti, joka tilasi koksia ja olkia ja istuu A GO GO:n sisällä ikään kuin eläintarha. Pattaya paahtoleipää.

  Kevin S: Korjaa, viimeistele ja ylläpidä kaikki aiemmat projektit ensin. Osoita, että se voidaan tehdä ennen kuin hukkaat veronmaksajien rahoja ruskeaseen kirjekuoreen.

Alfi: Heidän pitäisi ruokkia nälkäiset ihmiset ensin!!!

Onko sinulla lisää kommentteja? Nämä ovat vain muutamia, jotka valitsimme noin sadan vastauksen joukosta! Voit vapaasti kommentoida alle. Meillä on uusi lukija talkback joka sunnuntai täällä!

Lähettäminen
Käyttäjä Review
5 (1 äänestys)
Tilaa
Adam Judd
Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/