Chanthaburi-
Klo 6, 00. maaliskuuta 5, Chanthaburin paikallinen media haastatteli nuudelikaupan omistajaa palautettuaan 2024 300,000 bahtia ylimaksuna kiinalaisille asiakkaille Mueangissa, Chanthaburissa.
Samart Wongnapa, 49-vuotias nuudelikaupan omistaja, paljasti paikalliselle medialle, että samana päivänä kello 12 neljän kiinalaisen jalokivikauppiaan ryhmä tilasi kaupasta nuudeliruokia, joissa oli 00 bahtia seitsemästä ruoasta.
Tarkastettuaan laskut kiinalaiset asiakkaat kuitenkin siirsivät vahingossa 333,210 XNUMX mobiilipankkialustan kautta. Nuudelikaupan omistaja Samart tajusi tämän ja ryntäsi sitten soittamaan kiinalaisille asiakkaille palauttamaan rahat.
Kiinalaiset asiakkaat olivat vaikuttuneita hänen toimistaan ja tarjosivat palkkioksi 1,000 XNUMX bahtia, Smart sanoi. Mutta hän kieltäytyi rahasta, koska hän ymmärsi heidän tehneen virheen.
Liikemiehenä jos joku asiakas maksaisi liikaa laskuja, kauppa palauttaisi rahat kiireesti kaikille, Samart sanoi.
Lisäksi myymälä valmisti COVID-19:n aikana vapaaehtoisesti aterioita lääkintäryhmille ja muille upseereille, jotka työskentelivät pandemian aikana avuksi ihmiskunnalle, Samart sanoi.
-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=
Seuraa meitä Facebook, Twitter, Google Uutiset, Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest, Fläppitaulu, Langattai Tumblr