Pattayan ja Chiang Main virkamiehet tapaavat keskustellakseen maakuntien välisestä matkailusta

Pattaya -

Pattayan ja Chiang Main provinssien viranomaiset tapasivat 27. tammikuuta keskustellakseen tavoista parantaa maakuntien välistä matkailua kampanjalla nimeltä "Chonburi Travel Roadshow to Chiang Mai". Kokoukseen osallistui molempien maakuntien matkailulautakuntien edustajia sekä paikallisia yrittäjiä ja valtion virkamiehiä.

Chiang Maissa pidetyn kokouksen tavoitteena oli tunnistaa parannuskohteita näiden kahden provinssin välillä ja maakuntien välisen matkailun mahdollisuutta. Viranomaiset keskustelivat tavoista houkutella lisää vierailijoita vuoristoisesta maakunnasta Chiang Maista merenrantalomakaupunkiin Pattayaan ja kuinka luoda saumaton matkakokemus molemmissa kohteissa vieraileville.

Viranomaiset keskustelivat myös paikallisten yritysten ja matkailualan toimijoiden yhteistyömahdollisuuksista, jotka sisälsivät kuljetusvaihtoehdot maakuntien välillä matkailijoiden matkustamisen helpottamiseksi näiden kahden kohteen välillä.

Thaimaan matkailuviranomaisen (TAT) Chiang Main johtaja Suladda Srutilawan totesi, että Chiang Main talous kasvaa 3.2 % ja voi tuottaa 221.48 miljardin bahtin tuloja maalle kotimaan matkailun osalta.

"TAT-tutkimuksen mukaan 42.43% Chiang Main asukkaista matkustaa mieluummin maakuntien yli, ja suosituimmat kohteet ovat Bangkok ja Chonburi", sanoi Sulada. "Tästä voimme nähdä, että mereen liittyvä kohde on edelleen suosittu paikka. .”

Kotimaan matkailusta yleensä Thaimaassa on tullut suurempi prioriteetti Covid-19-pandemian jälkeen. Pandemian aikana, kun rajat olivat suurelta osin kiinni, ulkomaisesta matkailusta riippuvaiset alueet, kuten Phuket ja Pattaya, joutuivat turvautumaan kotimaan matkailuun ylläpitääkseen paikallista taloutta.

Tämän seurauksena Pattayassa, Phuketissa, Chiang Maissa ja Hua Hinissä järjestettiin yhä enemmän tapahtumia ja festivaaleja, jotka keskittyivät kotimaan matkailuun. Tämän strategian on määrä jatkua myös tulevaisuudessa Thaimaan matkailuviranomaisen mukaan, samalla kun sitä tasapainottaa palaava kansainvälinen matkailu.

Monet yritykset ulkomaiseen matkailuun suuntautuneiden erillisalueiden vuoksi muuttivat liiketoimintastrategiaansa tarjotakseen enemmän tuotteita ja palveluita, jotka houkuttelevat thaimaalaisia ​​turisteja kuin vain ulkomaisia ​​turisteja. Tämä sisältää asioita, kuten Instagram-ystävälliset paikat ja designit, laajennetut thaimaalaisen ruokavalikoiman valikot, thaimaalaista musiikkia ja viihdettä ja paljon muuta.
-=-=-=-=-=-=-=-=-===-=-=-=–=–=–=–==-

Osallistu keskusteluun Facebook-ryhmässämme https://www.facebook.com/groups/438849630140035/tai alla olevissa kommenteissa.

Tilaa
Tähtää Tanakornia
Paikallinen uutisten kääntäjä Pattaya Newsissa. Aim on 24-vuotias, joka asuu tällä hetkellä Bangkokissa. Hän on kiinnostunut englanninkielisestä kääntämisestä, tarinankerronnasta ja yrittäjyydestä, ja hän uskoo, että ahkera työ on välttämätön osa jokaista menestystä tässä maailmassa.