Thaimaan matkailuviranomainen järjestää kampanjan tuodakseen lisää taiwanilaisia ​​turisteja Pattayaan

Pattaya -

Thaimaan matkailuviranomainen (TAT) on tehnyt yhteistyötä Tiger Airlinen kanssa käynnistääkseen "Fresh Up Chonburi Family Destination" -kampanjan osana "Amazing Thailand New Chapters Trade Meet Taiwan Market" -aloitetta Pattayalla.

Tapahtuman, joka pidettiin 17. joulukuuta Hilton-hotellissa, tavoitteena oli vahvistaa matkailualaa ja lisätä Pattayan houkuttelevuutta täydellisenä matkailukohteena keskittyen taiwanilaisiin matkailijoihin.

Tapahtuma tarjosi yritysten yhteensovittamista ja verkostoitumista online-matkatoimistoille ja paikallisille matkailuyrityksille Pattayassa ja Chonburissa. TAT Taipein toimiston johtajan Duanjai Kanthiranonin mukaan Thaimaassa vierailevien taiwanilaisten turistien määrä putosi rajusti 679,145 2018:stä vuonna 7,976 vain 2021 XNUMX:een vuonna XNUMX pandemian vuoksi.

Useiden rajoitusten purkamisen myötä yli 50,744 XNUMX taiwanilaista turistia on kuitenkin matkustanut Thaimaahan jo tämän vuoden tammikuusta lokakuuhun, Duanjai sanoi.

Yhdistämällä nämä sidosryhmät tapahtuman toivotaan tuovan lisää taiwanilaisia ​​turisteja Thaimaahan tulevaisuudessa.


-=-=-=-=-=-=-=-=-===-=-=-=–=–=–=–==-

Osallistu keskusteluun Facebook-ryhmässämme https://www.facebook.com/groups/438849630140035/tai alla olevissa kommenteissa.

Tilaa
Tähtää Tanakornia
Paikallinen uutisten kääntäjä Pattaya Newsissa. Aim on 24-vuotias, joka asuu tällä hetkellä Bangkokissa. Hän on kiinnostunut englanninkielisestä kääntämisestä, tarinankerronnasta ja yrittäjyydestä, ja hän uskoo, että ahkera työ on välttämätön osa jokaista menestystä tässä maailmassa.