TAT hahmottelee markkinointitoimia Thaimaan ja Intian ‘Air Travel Bubble’” tukemiseksi

Bangkok– Thaimaan matkailuviranomainen (TAT) on hahmotellut viimeisimmän markkinointistrategian vastauksena hyväksyntään, joka on annettu ‘lentomatkakupla”-järjestelylle Intian kanssa, jota pidetään suurena edistysaskeleena suunnitellussa yhden Thaimaan tärkeimmistä vierailijoiden lähdemarkkinoista.

Tanes Petsuwan, TAT:n kansainvälisen markkinoinnin – Aasian ja eteläisen Tyynenmeren alueen – apulaiskuvernööri, sanoi: ”Thaimaa oli erittäin suosittu kohde intialaisille matkustajille ennen COVID-19-pandemiaa, ja kaikki viittaavat siihen, että vetoomus jatkuu. Tärkeää on, että ehdotettu Thai-Intian Air Travel Bubble -järjestely auttaa parantamaan Thaimaasta imagoa ulkomaille matkustavien intialaisten suosituimpana kohteena.

Thaimaan Center for COVID-19 Situation Administration (CCSA) on valinnut ehdotetun Thai-Indian Air Travel Bubble -järjestelyn, joka odottaa nyt hallituksen hyväksyntää. Kun tämä on saatu, Thaimaan siviili-ilmailuviranomainen (CAAT) jatkaa suunnitelmaa yhteistyössä Intian viranomaisten ja lentoyhtiöiden kanssa.

Tanes lisäsi: "TEST and GO -pääsyjärjestelmää on jatkettu 1. helmikuuta 2022, jonka mukaan täysin rokotetut matkustajat mistä tahansa maasta voivat hakea Thailand Passia, kun taas COVID-19-tilanne Intiassa paranee huomattavasti. Kansainvälisten saapuvien, mukaan lukien palaavien intialaisten, osalta TAT pyrkii aktiivisesti kohdistamaan korkealaatuiset intialaiset matkailijat palaamaan Thaimaahan.

Yhdenmukainen  ‘Visit Thailand Vuosi 2022: Upeita uusia lukuja’ markkinointikampanjassa TAT keskittyy edelleen rakentamaan Intian markkinoita painottaen erityisesti erityisiä eturyhmiä, jotka kuluttavat paljon; kuten häät ja häämatkat, golf, milleniaalit ja digitaaliset nomadit. Toimintaan kuuluu tutustumismatkoja ja yritystapahtumia.

Perhematka intialaisille matkatoimistoille ja medialle on Thaimaassa 15.-22 saadakseen ensikäden kokemusta matkailutuotteista ja -palveluista Bangkok-Chiang Mai ja Bangkok-Ko Samui -matkareiteillä sekä keskustellaan liikeasioista paikalliset tavarantoimittajat messutapahtumassa.

Intialaisille hääsuunnittelijoille suunnattu tutustumismatka ja hääsymposiumi järjestetään maaliskuussa 2022.

TAT johtaa myös Thaimaan läsnäoloa Intian suurimmassa matkailun edistämistapahtumassa – South Asia Travel and Tourism Exchange (SATTE) 2022 – suunniteltuna 18.-20. toukokuuta New Delhissä. Se järjestää myös tuote-esittelytapahtuman tarjotakseen matkatoimistoille Etelä- ja Länsi-Intian tärkeimmistä kaupungeista – Ahmedabadista, Bengalurusta, Chennaista, Hyderabadista, Koshista ja Mumbaista – päivityksen Thaimaan maahantulosuunnitelmista. ja ‘Amazing New Chaptersin’ matkatarjoukset.

"Thai-Indian Air Travel Bubble" -järjestelyn toteutumisen ja maiden välisten kaupallisten lentojen uudelleen avaamisen jälkeen TAT liittyy lentoyhtiöiden kanssa verkostoitumisistuntojen järjestämiseen Pohjois-Intian avainkaupungeissa, mukaan lukien New Delhi ja Kolkata edistävät edelleen Thaimaan uusimpien matkailutuotteiden ja -palveluiden mainostamista.

Tämä uusin markkinointistrategia seuraa TATin jatkuvia pyrkimyksiä säilyttää Thaimaan asema Intian matkailijoiden parhaana kohteena. Koko COVID-19-pandemian ajan TAT:n toimistot Mumbaissa ja New Delhissä jatkoivat tiivistä yhteistyötä Intian matkailu- ja matkailualan kanssa jatkuvalla markkinointitoiminnalla, johon sisältyi "Thailand Travel Update" -webinaari ja käynnistettiin "Thailand Specialist Programme" -alan keskittynyt online-koulutuskurssi matkaneuvojille ja operaattoreille, jotta he voivat päivittää Thaimaan nykyisiä ja uusia nähtävyyksiä ja tarjontaa.

Verkkosivusto www.tourismthailand.in on päivitetty. Lisää Thaimaan matkailuun liittyvää sisältöä on julkaistu verkkoalustan kautta, joka on suunnattu erityisesti milleniaaleille. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, TAT käynnisti äskettäin "Miss You" -kampanjan kuvilla, jotka kutsuvat intialaisia ​​matkustajia kokemaan Thaimaan "Amazing New Chapters" -elokuvat.

TAT:n ennakoivat markkinointiponnistelut Intiassa ovat johtaneet siihen, että Thaimaa on voittanut "Parhaan häämatkakohteen" toisena vuonna peräkkäin 10.th Travel + Leisure India's Best Awards 2021 -palkinnon vuosipäivä. Elokuussa 2021 ylivoimainen 97 % vastaajista arvioi Thaimaan yhdeksi parhaista golfkohteista valtakunnallisessa Intian golfaajien kyselyssä. Samaan aikaan Thomas Cookin kesäkuussa 2021 tekemässä kyselyssä Thaimaa on kolme suosituinta ulkomaille matkustavien intialaisten kohdemaaksi.

Edellinen oli Thaimaan matkailuviraston lehdistötiedote.

Tilaa
Adam Judd
Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/