Central Pattana julkistaa visionsa "Imagining Better Futures for All": investoimalla 120 miljardia bahtia seuraavan viiden vuoden aikana kestävän ekosysteemin rakentamiseen ja nettonollatavoitteen saavuttamiseen vuoteen 2050 mennessä.

Thaimaa-

⦠Juhlistaakseen 40-vuotisjuhliaan Central Pattana on ilmoittanut sitoutuneensa parempaan tulevaisuuteen ja asemansa paikantekijänä, joka rakentaa paikkoja ihmisille ja planeetalle.

⦠Yritys keskittyy kolmeen strategiaan kestävän kehityksen tavoitteiden saavuttamiseksi. On olemassa 1) SYNERGY for New Solutions vähittäiskaupan johtaman sekakäyttöisen liiketoiminnan, kumppaneiden, yhteisöjen ja muiden tahojen kanssa; 2) PIONEER for Better Lives kehittää uusia standardeja projektikehitykseen Green & Well-being -konseptien mukaisesti ja 3) MAHDOLLISUUDET, joiden tarkoitus on tulla organisaatioksi, joka kehittää ihmisiä ja kohottaa Thaimaan kiinteistö- ja vähittäiskauppaa.

⦠Yritys tähtää suureen vaikutukseen viisivuotisella liiketoimintasuunnitelmallaan vuosille 2022-2026, joka sisältää investointeja uusiin monikäyttöprojekteihin ja olemassa olevien projektien uudistamista yli 30 maakunnassa, 50 kauppakeskusta uusilla formaateilla ja trendit, 68 asuntoprojektia, jotka vahvistavat yhtiön asemaa huippukehittäjänä, 13 uutta elämäntapaa palvelevaa toimistorakennusta ja 37 hotellia, mukaan lukien uusi hotellibrändi eri puolilla maata.

⦠Se paljastaa yritykselle ja sen kauppakeskuksille eri puolilla maata uuden brändi-identiteetin, joka perustuu paikalliseen identiteettiin ja erilaiseen nykyaikaisuuteen, jonka on suunnitellut maailmankuulun toimisto.

⦠Yritys perustaa ‘Business & Digital Transformationin” ryhmän, jonka investointibudjetti on 450 miljoonaa euroa vuonna 2022, sekä ‘Partner Champions” -tiimin, joka varmistaa kasvun tarjoamalla kumppaneilleen kokonaisvaltaisia ​​ratkaisuja. .

Bangkok – Central Pattana Plc., Thaimaan johtava vähittäiskaupan ja kiinteistöjen kehittäjä ja Central-kauppakeskusten, asuinhankkeiden, toimistorakennusten ja hotellien ylläpitäjä eri puolilla maata, on julkistanut visionsa "Imagining Better Futures for All" rakentaa vahva ja kestävä ekosysteemi, jonka rooli on "paikantekijä", joka luo tulevaisuuden tilaa ja edelläkävijä kaupunkeja ja kehitystä kaikkialla maassa, jonka tehtävänä on huolehtia sekä "paikantekijän" elämänlaadusta. ˜ihmisistä”, mukaan lukien yhteisöt ja ”planeetta”, tulee Thaimaan ensimmäinen sekakäyttöinen kehittäjä, joka saavuttaa nettonollatavoitteen vuoteen 2050 mennessä. Sen viisivuotinen liiketoimintasuunnitelma vuosille 2022–2026 budjetilla 120 miljardia bahtia ja kolme kestävän kehityksen tavoitteiden saavuttamista koskevaa strategiaa yhdistävät sen monikäyttöisten yritysten, kumppanien, yhteisöjen ja muiden osapuolten voimat synergian luomiseksi; pioneerina uuden tilan standardin tulevaisuuden elämää varten ja luo mahdollisuuksia tulla organisaatioksi, joka kehittää ihmisiä ja kohottaa Thaimaan kiinteistö- ja vähittäiskauppaa.

Wallaya Chirathivat, Central Pattanan toimitusjohtaja ja ensimmäinen järjestöä johtanut nainen, paljasti visionsa liiketoiminnasta lehdistötilaisuudessa ja ilmoitti "sitoutumisesta parempaan tulevaisuuteen" ihmisten elämänlaadun ja paremman tulevaisuuden kehittämiseksi. yhteiskunnalle ja planeetalle vahvistamalla Keski-Pattanan asemaa globaalina kestävänä organisaationa. Samalla hän paljasti myös uuden brändi-identiteetin sekä yrityksille että kauppakeskuksille eri puolilla maata, joka perustuu paikalliseen ylpeyteen ja erilaiseen nykyaikaisuuteen, jonka on suunnitellut maailmankuulu designtoimisto.

– Yli 40-vuotisen historiamme ajan olemme aina olleet ylpeitä siitä, että olemme osa ihmisten elämää ja voimme kasvaa maan mukana ja edistää sen kehitystä. Meidät nähdään yhteisön "elämän keskuksena" missä tahansa projektimme sijaitsee. Nykyään näemme itsemme "paikantekijänä", joka kehittää ihmisten elämänlaatua kaikkialla maassa luomalla paikan, jossa parempi tulevaisuus on mahdollista. Aiomme tehdä tämän yhdistämällä kaksi tärkeintä elementtiä, jotka ovat ihmiset ja planeetta, ja integroimalla ne vahvaan ja kestävään ekosysteemiimme, koska uskomme, että yhteisönsä kautta jokaisella on valta ajaa yhteiskunnallista muutosta. sanoi Wallaya.

Strategia nro 1: SYNERGIA uusille ratkaisuille
Kaikki osapuolet yhdistävät voimansa luodakseen täydellisen alustan elämänlaadun ja liiketoiminnan parantamiseksi.

⦠Synergiaa vähittäiskaupan johtaman sekakäyttöisen kehityksen sisällä
Kaikki Pattanan keskustan elementit, mukaan lukien ostoskeskukset, asuinrakennukset, toimistorakennukset ja hotellit, yhdistävät voimansa tarjotakseen saumattoman kokemuksen. Seuraavien viiden vuoden aikana tai vuosina 2022-2026 yrityksellä on 50 kauppakeskusta Thaimaassa ja ulkomailla, 16 yhteisökeskusta (toteutettavuustutkimuksen alla), 68 asuinrakennusta, 13 toimistorakennusta ja 37 hotellia yli 30 maakunnassa. ja ulkomailla. Näistä yli puolet on osa sekakäyttöisiä kehityshankkeita, joissa kauppakeskukset ovat avainkomponentti samalla kun ne laajentavat jatkuvasti myös muita liiketoimintoja. Kaikki auttavat nostamaan elämänlaatua monissa asioissa, kuten shoppailussa, työssä, oleskelussa, pelaamisessa ja asumisessa. Vähittäismyyntiprojektit täyttävät kaikki formaatit ja trendit. Laadukkaat asuntohankkeet tarjoavat asukkaille erityisetuja Keskusryhmästä. Toimistorakennukset ovat yksi parhaista työpaikoista kauppakeskusten ja hotellien välittömässä läheisyydessä. Lopuksi lanseerataan uusi hotellibrändi, joka auttaa tekemään kaupungeista matkailukohteita.

"Business & Digital Transformation" -tiimi on muodostettu 450 miljoonan bahtin investointibudjetilla vuonna 2022. Tavoitteena on muuttaa alustat monikanavaiseksi, joka ei ainoastaan ​​yhdistä offline- ja online-elementtejä, vaan myös kaikkia alan yrityksiä. ekosysteemi toisilleen ja asiakkaille B2B2C-mallin mukaisesti tarjoten uuden asiakaskokemuksen.

⦠Synergiaa liikekumppaneiden kanssa
Central Pattana on sitoutunut tuottamaan kestävää kasvua liikekumppaneilleen. Se perustaa "Partner Champions" -ryhmän toimimaan kumppaneiden yrityskonsultteina ja tarjoamaan heille kokonaisvaltaisia ​​ratkaisuja kasvuavusta; brändin laajentaminen yhteisinvestoinnin, rahoituksen ja franchising-toiminnan kautta; ja yritystoiminnan tuki.

Lisäksi Central Pattana käyttää The 1:n, The 1 Bizin ja vähittäiskaupan omnichannelin big dataa edistääkseen ja ohjatakseen kumppaneidensa liiketoimintaa, auttaakseen heitä hallitsemaan liiketoimiaan ja tarjoamaan muita palveluita.

⦠Synergiaa yhteisöjen kanssa
Kaikki Keski-Patanan kehittämät hankkeet perustuvat paikalliseen identiteettiin ja yhteisön olemukseen. Ne edistävät paikallista taidetta ja kulttuuria, tuottavat paikallista vaurautta, auttavat jakamaan tuloja yhteisön tasolla, toimivat alustana pk-yritysten valmiuksien nostamiseksi, edistävät alueiden välistä matkailua ja tarjoavat vuosittain yli 40,000 300 neliömetriä tilaa XNUMX arvosta. miljoonaa bahtia vuodessa tilaa viljelijöille ja muille ihmisille myydä tuotteitaan ja palvelujaan.

Strategia nro 2: PIONEER for Better Lives
Keski-Pattana luo uuden standardin paremmalle asuintilaalle tulevaisuudessa. Se parantaa johtamista jokaisessa uudessa hankkeessa keskittymällä kahdelle alueelle kestävyyden varmistamiseksi kaikkien mukana olevien elämässä. Kaksi näkökohtaa ovat:

⦠Vihreä ja energia
Rakennuksissa käytetään Green Building Standardia ympäristöystävällisyyden lisäämiseksi. Kaikkiin hankkeisiin asennetaan aurinkokennojärjestelmiä, kehitetään rakennusautomaatiojärjestelmää sekä sähköautojen latausasemia ja kierrätysasemia tukevat puhdasta energiaa ja kiertotaloutta.

⦠Terveys ja hyvinvointi
Koska oikea fyysinen tila voi parantaa elämänlaatua, yhtiö keskittyy yleissuunnitelmansa ja hygienia- ja turvallisuustoimenpiteiden kehittämiseen. Se lisää viheralueita sisällä ja ulkona. Osallistavaa suunnittelua käytetään sen varmistamiseksi, että se palvelee kaikkia ihmisryhmiä ja yhteisöä. Sinne tulee esimerkiksi liikuntapaikkoja, leikkikenttiä, oppimiskeskuksia, rokotuskeskuksia, verenluovutusalueita ja yhteisön hyvinvointialueita.

Strategia nro 3: MAHDOLLISUUDET tarkoituksella
Yritys edistää yhteiskuntaa ja elinkeinoelämää. Inhimilliseen kehitykseen keskittyvänä organisaationa se tarjoaa mahdollisuuksia kaikille yksilöille. Samalla se pyrkii kohottamaan Thaimaan kiinteistö- ja vähittäiskauppaa paremman tulevaisuuden takaamiseksi kaikille.

⦠Se rohkaisee ihmisiä oppimaan, vaihtamaan kokemuksiaan ja yhdistämään yritystoimintaansa tarjoamalla mahdollisuuden laajentaa liiketoimintaansa Thaimaassa ja ulkomailla Central Pattana Lead and Retail Academyn kautta.
⦠Se luo paikallista vaurautta, luo työmahdollisuuksia ja nostaa paikallisten elämänlaatua.
⦠Se tukee nuoria sukupolvia työskentelemään Central Pattanan kanssa uusien aloitealustojen, kuten Retail Hackathonin, kautta, jotka tarjoavat heille todellisia mahdollisuuksia.
⦠Se tarjoaa yhtä lailla mahdollisuuksia LGBTQ+-ihmisille, vammaisille ja erityisille ihmisille samalla kun on maailmankansalainen, joka ymmärtää globaaleja arvoja, kuten ihmisoikeudet, tasa-arvo ja monimuotoisuus.

Kaikki nämä strategiat ovat osa yritystä luoda suuri vaikutus talouteen, yhteiskuntaan, kulttuuriin ja ympäristöön kaikkien sukupolvien mukana.

“Tämän uuden vision avulla pyrimme noudattamaan sitoutumistamme ja luomaan vahvan ja kestävän ekosysteemin ihmisille ja planeetalle. Olemme paikantekijä, joka tarjoaa tilaa kaikille elämän osa-alueille laadukkaasti ja pyrkii parempaan ja kestävämpään tulevaisuuteen thaimaalaisille ja maalle”, Wallaya sanoi.

Hänen mukaansa Keski-Pattanan tavoitteet ovat:

⦠Paranna ihmisten ja yhteisöjen elämänlaatua kaikkialla maassa
Yritys on auttanut synnyttämään rahan kiertoa Thaimaan taloudessa noin 1 % Thaimaan BKT:stä. Se auttaa myös luomaan seuraavan viiden vuoden ajan yli 150,000 XNUMX työpaikan kestävässä ekosysteemissä.

⦠Ryhdy nettonolla-organisaatioksi vuoteen 2050 mennessä
Yhtiöllä on pitkän tähtäimen suunnitelma hiilidioksidipäästöttömyyden saavuttamiseksi. Se toteutetaan vähentämällä energian käyttöä 50 prosenttia, vähentämällä CFC-yhdisteiden ja muiden ilmakehää vahingoittavien aineiden päästöjä sekä lisäämällä puhtaan energian käyttöä 50 prosenttia. Sen tavoitteena on myös saada lähiaikoina hankkeisiinsa miljoona puuta ja kasvia sisä- ja ulkotiloihin.

Keski-Pattana etenee tulevaisuuteen brändisitoumuksensa "Imagining Better Futures for All" avulla kehittämällä korkealaatuista tilaa ihmisistä ja planeettasta huolehtimiseksi ja samalla talouden ja maan kasvun edistämiseksi. Lisäksi Keski-Pattana on noudattanut kestävää kehitystä ja on edelleen ainoa kiinteistöyhtiö Thaimaassa, joka on listattu Dow Jones Sustainability Indeksien (DJSI) jäseneksi DJSI Worldissä neljänä peräkkäisenä vuotena ja DJSI Emerging Marketsissa kahdeksan peräkkäisenä vuonna. vuotta.

Yhtiö on julkaissut alla lyhytelokuvan sitoutumisestaan ​​parempaan tulevaisuuteen:

Edellinen on lehdistötiedote, joka on julkaistu PR-materiaalissa ja TPN-mediassa lueteltujen organisaatioiden täydellä luvalla. Lehdistötiedotteeseen osallistuvan organisaation lausunnot, ajatukset ja mielipiteet ovat täysin heidän omiaan eivätkä välttämättä edusta TPN-median ja sen henkilökunnan kannanottoja.

Tilaa
Adam Judd
Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/