Kansallinen -
Thaimaan matkailun tyytyväisyyskyselyn kokonaistulokset ulkomaisten matkailijoiden keskuudessa ovat viimevuotista positiivisemmat ja sanovat, että thaimaalaiset ovat erittäin ystävällisiä, Thaimaan matkailu- ja urheiluministeriö raportoi tänä lomaviikonloppuna jouluaattona 24. joulukuuta.
Varapääsihteeri Arrun Boonchai paljasti tulokset "Thaimaassa matkustavien thaimaalaisten ja ulkomaisten matkailijoiden asenteet ja tyytyväisyys" -tutkimuksesta, joka hänen mukaansa suoritettiin kasvokkain 2,000 10 ulkomaalaisen matkailijan kesken 2021 suuressa matkailumaakunnassa heinä-joulukuun 14 aikana XNUMX eri tyypissä. palveluista seuraavasti:
- Lentokentät
- Julkisen liikenteen palvelut
- Vierailukeskukset
- Meri-/rantanähtävyydet
- Ekoturismi
- Historical Sites
- Majoituspalvelut
- Ravintola/Ruoka- ja juomamyymälät
- Tavara-/matkamuistomyymälät
- Terveydenhuoltopalvelut
- Matkaopaspalvelut
- Matkaoppaat
- Thaimaan palvelut
- Thaimaan matkailuhakemiston vierailijat
Todettiin, että ulkomaisten matkailijoiden keskimääräinen tyytyväisyys oli 87.7 prosenttia, kun se vuonna 84.9 oli 2020 prosenttia.
Kolme parasta tyytyväisyysarvoa olivat tutkimuksen mukaan 1.) Thaimaalaiset, 91.4 prosenttia, päätellen, että thaimaalaiset ovat ystävällisiä ja vieraanvaraisia ja haluavat auttaa turisteja. 2.) Terveydenhuoltopalvelut, 90.8 prosenttia, sillä Thaimaa tarjoaa erilaisia ainutlaatuisia ja edullisia terveydenhuoltopalveluita ulkomaisille matkailijoille. Ja 3.) Majoituspalvelut, osuus 90.3 prosenttia, koska Thaimaan hotellit tarjoavat tyytyväistä vieraanvaraisuutta ja edulliset hinnat. Ne ovat käteviä ja myös SHA- ja SHA+-standardien mukaisia.
Vähiten kolme alhaisimman tyytyväisyyspisteen saanutta palvelua olivat tutkimuksen mukaan 1.) Thailand Tourism Directory -sivusto, koska se ei ole vielä laajalti tunnettu ulkomaisten matkailijoiden keskuudessa. 2.) Ekomatkailu, osallistujien perustelut, että monilla ekomatkailua edistävillä paikoilla on edelleen ongelmia wc- ja palvelumaksujen kanssa, joita ei ole standardoitu (AKA Dual Pricing-TPN). 3.) Meri-/rantanähtävyydet, koska monet meren kansallispuistot ovat edelleen suljettuina Covid-19:n leviämisen vuoksi ja avattavissa paikoissa on edelleen ongelmia puhtauden kanssa, mukaan lukien puhdistamattomat vessat.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-
Tarvitsetko Covid-19-vakuutuksen seuraavalle Thaimaan matkallesi? Klikkaa tästä.
Seuraa meitä Facebook
Liity LINE-palveluun saadaksesi rikosilmoituksia!