Ulkomaalaiset turistit ovat tyytyväisiä thaimaalaisten ystävällisyyteen, kertoo matkailu- ja urheiluministeriön tutkimus

Kansallinen -

Thaimaan matkailun tyytyväisyyskyselyn kokonaistulokset ulkomaisten matkailijoiden keskuudessa ovat viimevuotista positiivisemmat ja sanovat, että thaimaalaiset ovat erittäin ystävällisiä, Thaimaan matkailu- ja urheiluministeriö raportoi tänä lomaviikonloppuna jouluaattona 24. joulukuuta.

Varapääsihteeri Arrun Boonchai paljasti tulokset "Thaimaassa matkustavien thaimaalaisten ja ulkomaisten matkailijoiden asenteet ja tyytyväisyys" -tutkimuksesta, joka hänen mukaansa suoritettiin kasvokkain 2,000 10 ulkomaalaisen matkailijan kesken 2021 suuressa matkailumaakunnassa heinä-joulukuun 14 aikana XNUMX eri tyypissä. palveluista seuraavasti:

  1. Lentokentät
  2. Julkisen liikenteen palvelut
  3. Vierailukeskukset
  4. Meri-/rantanähtävyydet
  5. Ekoturismi
  6. Historical Sites
  7. Majoituspalvelut
  8. Ravintola/Ruoka- ja juomamyymälät
  9. Tavara-/matkamuistomyymälät
  10. Terveydenhuoltopalvelut
  11. Matkaopaspalvelut
  12. Matkaoppaat
  13. Thaimaan palvelut
  14. Thaimaan matkailuhakemiston vierailijat

Todettiin, että ulkomaisten matkailijoiden keskimääräinen tyytyväisyys oli 87.7 prosenttia, kun se vuonna 84.9 oli 2020 prosenttia.

Kolme parasta tyytyväisyysarvoa olivat tutkimuksen mukaan 1.) Thaimaalaiset, 91.4 prosenttia, päätellen, että thaimaalaiset ovat ystävällisiä ja vieraanvaraisia ​​ja haluavat auttaa turisteja. 2.) Terveydenhuoltopalvelut, 90.8 prosenttia, sillä Thaimaa tarjoaa erilaisia ​​ainutlaatuisia ja edullisia terveydenhuoltopalveluita ulkomaisille matkailijoille. Ja 3.) Majoituspalvelut, osuus 90.3 prosenttia, koska Thaimaan hotellit tarjoavat tyytyväistä vieraanvaraisuutta ja edulliset hinnat. Ne ovat käteviä ja myös SHA- ja SHA+-standardien mukaisia.

Vähiten kolme alhaisimman tyytyväisyyspisteen saanutta palvelua olivat tutkimuksen mukaan 1.) Thailand Tourism Directory -sivusto, koska se ei ole vielä laajalti tunnettu ulkomaisten matkailijoiden keskuudessa. 2.) Ekomatkailu, osallistujien perustelut, että monilla ekomatkailua edistävillä paikoilla on edelleen ongelmia wc- ja palvelumaksujen kanssa, joita ei ole standardoitu (AKA Dual Pricing-TPN). 3.) Meri-/rantanähtävyydet, koska monet meren kansallispuistot ovat edelleen suljettuina Covid-19:n leviämisen vuoksi ja avattavissa paikoissa on edelleen ongelmia puhtauden kanssa, mukaan lukien puhdistamattomat vessat.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-

Tarvitsetko Covid-19-vakuutuksen seuraavalle Thaimaan matkallesi? Klikkaa tästä.

Seuraa meitä Facebook

Liity LINE-palveluun saadaksesi rikosilmoituksia!

Tilaa
Ei, Meechukhun
National News Writer Pattaya Newsissa syyskuusta 2020 lokakuuhun 2022. Bangkokissa syntynyt ja varttunut Nop kertoo mielellään tarinoita kotikaupungistaan ​​sanoillaan ja kuvillaan. Hänen koulutuskokemuksensa Yhdysvalloissa ja intohimo journalismiin ovat muokanneet hänen aitoja kiinnostuksen kohteitaan yhteiskunnassa, politiikassa, koulutuksessa, kulttuurissa ja taiteessa.