Nok Air allekirjoittaa kaksi strategista sopimusta Sabren kanssa edistääkseen kasvua ja tukeakseen thaimaalaisen lentoyhtiön kauaskantoista uutta liiketoimintamallia

SINGAPORE ja BANGKOK â € “

Thaimaan lentoyhtiö Nok Air ilmoitti uusista strategisista pitkäaikaisista sopimuksista molempien kanssa Saber Corporation (NASDAQ: SABR) on johtava ohjelmisto- ja teknologiatoimittaja, joka antaa vallan maailmanlaajuiselle matkailualalle, ja sen tytäryhtiö Radixx, joka tukee operaattorin uuden liiketoimintastrategian kehitystä.

Nok Air on valinnut laajan tuotevalikoiman Saberilta ja Radixxilta laajentaakseen jakelu- ja tulonhankintamahdollisuuksia. Sopimukset tukevat liikenteenharjoittajan uudelleenasemointia palvellakseen sen kasvavaa premium-matkailijoiden asiakaskuntaa ja arvopohjaisia ​​asiakassegmenttejä. Sabre- ja Radixx-tuotteet vaikuttavat tulevaisuuden liiketoimintamallien kehitykseen, kun Nok Air laajentaa kansainvälistä toimintaansa, kehittää uusia lentoyhtiökumppanuuksia ja tutkii teknisiä valmiuksia ja innovaatioita nykypäivän ulkopuolella.

Radixx tarjoaa Nok Airille täysin integroidun matkustajapalvelujärjestelmän, joka kattaa varaukset, varaston, hinnoittelun, sähköisen kaupankäynnin, toimistojakelun, lähdön hallinnan, kuormanhallinnan, uskollisuuden ja muut asiaan liittyvät ominaisuudet. Samanaikaisesti uuden Saber-jakelusopimuksen mukaisesti Nok Air jakelee lentoyhtiöiden sisältöä Sabren maailmanlaajuisilla matkailumarkkinoilla, avaa oven uusille kansainvälisille markkinoille ja kasvattaa Thaimaan kotimarkkinoitaan Sabre Global Distribution Systemin (GDS) avulla.

"Meillä on kunnianhimoisia liiketoiminnan laajentamissuunnitelmia, mukaan lukien uusien kotimaan ja kansainvälisten reittien käynnistäminen, laivastomme uudelleenjärjestely ja uusien suihkukoneiden lisääminen, kun siirrämme valitut segmentit premium-palveluun laadukkaan palvelumme mukaisesti", sanoi. Wutthiphum Jurangkool Ph.D., Nok Airin toimitusjohtaja. “Meille oli siis välttämätöntä, että valitsimme oikean teknologiakumppanin tukemaan meitä kaikissa tavoitteissamme toiminnan tehostamisessa, tehokkuuden parantamisessa ja uusien tulomahdollisuuksien ja uusien markkinoiden avaamisessa samalla, kun parannetaan matkustajiemme kokemusta.“

Lentoyhtiö, joka liikennöi Bangkokin Don Mueangin kansainväliseltä lentoasemalta, käyttää seuraavia Saber- ja Radixx-tuotteita Thaimaan avautuessa uudelleen rokotetuille kansainvälisille matkustajille:

Radixx Res – Radixxin ydinmatkustajajärjestelmä antaa Nok Airille mahdollisuuden hallita kaikkia matkustajatoimintoja ja myyntikanavia jakelukanavien ja kumppanuuksien laajentamiseksi.

Radixx Go ja Radixx Go Touch – uudet digitaaliset ominaisuudet kehittävät Nok Airin lähtöselvitystoimintaa lentoasemilla, parantavat asiakaspalvelua ja mahdollistavat lisätulon tuottomahdollisuuksien lentokenttien kosketuspisteissä. Radixx Go Touchin avulla lentoyhtiön työntekijät voivat käyttää kaikkia lentoaseman lähtövalvontatoimintoja mobiililaitteella, mikä mahdollistaa jonkin verran joustavuutta lentoaseman fyysisten tiskien ja tiskien rajoituksista.

Radixx ezyCommerce – integroitu verkkokauppa- ja mobiiliratkaisu, joka tehostaa Nok Airin yritysten ja kuluttajien välisiä kanavia matkustajille ja business-to-business -kanavia matkatoimistoille ja yrityksille.

Radixx-uskollisuus – uudet ominaisuudet antavat Nok Airille mahdollisuuden vahvistaa Nok Air -faniklubinsa tarjontaa, mukaan lukien parannetut online-palvelut, automaatio ja lunastusmahdollisuudet jäsenille.

Radixx Insight – arvokasta liiketoimintatietoa ja analytiikkaa, jotka mahdollistavat paremman päätöksenteon samalla kun ne antavat virtaa lentoyhtiön sisäisille back-office-järjestelmille.

Sabren maailmanlaajuinen jakelujärjestelmä – mahdollistaa laajentumisen uusille globaaleille markkinoille varmistaen, että sen hinnoilla on mahdollisimman laaja jakelu.

Chris Collins, Radixxin varatoimitusjohtaja ja toimitusjohtaja, sanoi: "Olemme iloisia voidessamme laajentaa jalanjälkeämme APAC-alueella ja samalla avata Nok Airille pääsyn uusille maailmanlaajuisille markkinoille ja segmenteille sekä tarjota uusia digitaalisia ominaisuuksia lentoyhtiölle, mikä luo uusia tulonkeräysmahdollisuuksia ja viime kädessä , jonka avulla Nok voi luoda parempia kokemuksia matkustajille kaikissa kosketuspisteissä.â€

"Me Sabrella laadimme strategisia suunnitelmiamme luoda omia kasvun katalysaattoreita, joten olemme innoissamme voidessamme tukea Nok Airia sen omalla muutosmatkalla", lisäsi. Rakesh Narayanan, johtaja, aluejohtaja, Aasian ja Tyynenmeren alue, Travel Solutions Airline Sales, Sabre. “Uusi kaksoissopimusliittomme Nok Airin kanssa, joka sisältää sekä PSS- että GDS-ratkaisuja, on täydellinen esimerkki siitä, kuinka Sabre ja Radixx pystyvät yhdistämään synergistisiä teknisiä tarjouksia luodakseen tehokkaita, innovatiivisia kokonaisratkaisuja kaikille lentoyhtiöille. koot ja hintamallit.â€

###

Tietoja Sabre Corporationista
Sabre Corporation on johtava ohjelmisto- ja teknologiayritys, joka hallitsee maailmanlaajuista matkailualaa ja joka palvelee monenlaisia ​​matkailuyrityksiä, mukaan lukien lentoyhtiöt, hotelliyhtiöt, matkatoimistot ja muut tavarantoimittajat. Yritys tarjoaa vähittäismyynti-, jakelu- ja toimitusratkaisuja, jotka auttavat asiakkaita toimimaan tehokkaammin, kasvattamaan tuloja ja tarjoamaan henkilökohtaisia ​​matkakokemuksia. Johtavan matkailumarkkinapaikkansa kautta Saber yhdistää matkatoimittajat ostajiin ympäri maailmaa. Sabren teknologia-alusta hallinnoi vuosittain yli 260 miljardin dollarin arvosta maailmanlaajuisia matkoja. Saber, jonka pääkonttori sijaitsee Southlakessa, Texasissa, Yhdysvalloissa, palvelee asiakkaita yli 160 maassa ympäri maailmaa. Lisätietoja on osoitteessa www.sabre.com.

Tietoja Nok Airista
Nok Air on thaimaalainen premium-lentoyhtiö, jonka pääkeskus sijaitsee Bangkokin Don Mueangin kansainvälisellä lentokentällä Thaimaassa. Nok Air aloitti toimintansa vuonna 2004, ja se on panostanut voimakkaasti kotimaan reitteihin, ja se saa ihmiset tutustumaan "Hymyjen maahan" vastineen rahalle, mukavuudelle ja huippuluokan matkustajakokemukselle. Kotimaan toimintansa ohella Nok Air on kasvanut jatkuvasti Aasiassa kapearunkoisten suihku- ja potkuriturbiinikoneidensa ansiosta. Ylpeänä thaimaalaisena omistamana lentoyhtiönä Nok Air pyrkii laajentamaan kattavuuttaan nykyisten ominaisuuksien lisäksi ilmailun eri osa-alueilla.

Tietoja Radixxista
Vuonna 1993 perustettu Radixx, jonka pääkonttori sijaitsee Orlandossa, Floridassa, yhdistää innovatiivisen teknologisen lähestymistavan ainutlaatuisiin kumppanuusmalleihin, minkä ansiosta kaiken kokoiset ja liiketoimintamallit voivat olla tehokkaita jälleenmyyjiä ja operaattoreita. Radixx palvelee LCC- ja ULCC-lentoyhtiöitä, mukaan lukien GDS-jakelun tuki. Radixx tarjoaa maailmanluokan Internet-varausmoottorin Radixx ezyCommerce™, pilvipohjaisen matkustajapalvelujärjestelmän Radixx Res™ ja johtavan lähtöpalvelupaketin Radixx Go™, jotka on suunniteltu ainutlaatuisesti antamaan lentoyhtiöille mahdollisuus lisätä kannattavuuttaan ja maksimoida tuottavuus. laajennetut jakelupalvelut. Vuodesta 2016 lähtien Radixx on toimittanut kuudennen sukupolven mikropalveluihin perustuvan matkustajapalvelujärjestelmän. Lisätietoja Radixxista on osoitteessa www.radixx.com.

Edellinen on lehdistötiedote, joka on julkaistu PR-materiaalissa ja TPN-mediassa lueteltujen organisaatioiden täydellä luvalla. Lehdistötiedotteeseen osallistuvan organisaation lausunnot, ajatukset ja mielipiteet ovat täysin heidän omiaan eivätkä välttämättä edusta TPN-median ja sen henkilökunnan kannanottoja.

Tilaa
Adam Judd
Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/