“Sizzler†tyydyttää: Toimitus nopeuttaa vuoden 2021 kasvua 20 %, luottamus siihen, että kysyntä palauttaa neljännen vuosineljänneksen

Bangkok, 15. lokakuuta 2021 – Sizzler etenee ravintola-alan johtajana ja ajaa kokonaisvaltaista strategiaa vahvistaakseen ja tukeakseen uusien kuluttajamarkkinoiden kasvua, olipa kyse sitten jatkuvasta uusien menujen luomisesta ainutlaatuisen premium-salaattibaarinsa rinnalle tai tarjoilusta. ruokailu, toimitus ja nouto.

 Lisäksi Sizzler valmistautuu laajentamaan konttoriaan Bangkokissa ja valtakunnallisesti tukeakseen kasvavaa asiakasmääräään. Vuoden 2021 viimeisten kolmen neljänneksen aikana kokonaiskasvu on ollut 20 % ja toimitusmyynti on kasvanut merkittävästi ja ruokailevien asiakkaiden määrä on jatkanut kasvuaan. Sizzler uskoo, että vuoden 2021 viimeisellä neljänneksellä kokonaistilanne paranee vastaavasti. Sizzler on äskettäin esitellyt uudet 5 "Oktoberfest" -menuaan länsimaisen ruoan ystäville, mukaan lukien "Possunsisä & Makkarasekoitukset", "Olussa paahdetut kalat ja perunat", "Makkarasekoitetut & paahdetut perunat ja pekoni" Schnitzel ja "Mixed Sausages Spicy Salad" kasvattavat myyntiään 20 % ja tehostavat kokonaismyynnin kasvua vuoden viimeisellä neljänneksellä.

Kaikki viisi ruokalistaa ovat valmiita, jotta kaikki voivat kokea länsimaisten ruokien omaperäisyyden, jotka eivät ole vain maukkaita, mutta myös täynnä iloa, Sizzlerissä ruokailua, toimitusta ja noutoa varten kaikista toimipisteistä 15.-30, tai niin kauan kuin tavaraa riittää.

Mr. Kreetakorn Siriatha, SLRT Limited Companyn toimitusjohtaja; The Minor Food Group Oyj:n tytäryhtiö; ravintolatoimija Sizzler-tuotemerkillä, toteaa, että vuoden 2021 viimeiset kolme neljännestä ovat olleet jälleen haastavaa aikaa ravintola-alan selviytymiselle COVID-19-tilanteen aikana. Sizzler on yksi ravintola-alan organisaatioista, joka on sopeuttanut toimintaansa tilanteiden ja asiakkaiden käyttäytymisen mukaan. Viimeisen kolmen vuosineljänneksen aikana Sizzlerin toimitusmyynti on kasvanut merkittävästi, samoin kuin ravintolaan palaavien asiakkaiden määrä, joka on jatkanut kasvuaan sulkutilanteen helpotuksen jälkeen. Tämän seurauksena kokonaiskasvu on ollut noin 20 %, kaksinkertaistunut alkuvuodesta ja kolminkertaistunut viime vuoden vastaavana kriisikautena.

Tätä varten Sizzlerin päästrategiana on luoda jatkuvasti uusia ruokalistoja ympäri vuoden tarjotakseen asiakkailleen erilaisia ​​ruokailuelämyksiä kuuluisan premium-salaattibaarinsa ja kaiken ikäisille sopivan ystävällisen ilmapiirin kera. Lisäksi Sizzler on edennyt laajentaessaan konttoriaan Bangkokissa ja valtakunnallisesti tukeakseen monenlaisia ​​asiakkaita. Tätä varten Sizzler on valmis avaamaan vuoden 2021 loppuun mennessä uudet konttorinsa The Mall Thaprassa, Robinson Saraburissa, Robinson Chachoengsaossa ja Central Srirachassa, ja ne palvelevat sisään-, toimitus- ja noutopalveluita. Samanaikaisesti Sizzler on rakentanut "Sizzler Cloud Kitcheniä" useisiin paikkoihin, kuten Kasetsart University, Prachautid, Sukhapiban 3 ja Don-Muaeng tarjotakseen mukavuutta ja nopeaa toimitusta asiakkaille.

“Tällä hetkellä Sizzler on avoinna ruokailua, toimitusta ja noutoa varten kaikissa 53 toimipisteessä valtakunnallisesti sekä Sizzler To-Gon kahdessa haarassa Central Worldissa ja Bangkokin sairaalassa. Odotamme, että loppuvuonna 2021, jos Covid-19-epidemiaa ei enää tapahdu, ravintolat voivat positiivisesti toimia normaalisti palvellakseen täyden palvelun toimintaa ja jatkaa kasvuaan sen mukaisesti,† Herra Kreetakornsuljettu. Â 

rouva Nongchanok Stananonth, SLRT Limited Companyn markkinointiryhmän apulaisjohtaja; The Minor Food Group Oyj:n tytäryhtiö; ravintolatoimija Sizzler-tuotemerkillä, mainitsee, että sulkutilanteen vapautumisen jälkeen ei vain ravintolat pääse toimimaan normaalisti, vaan on myös vuoden loppu, ilon aikaa. Sizzler on erinomainen illallisravintola, joka tarjoaa laadukkaita palveluita ja ruokaa, ja se on julkaissut uudet “Oktoberfest†-menunsa, jotka ovat saaneet inspiraationsa maailman suurimmalta olutfestivaalilta ja Saksasta peräisin olevalta matkustavalta huvipuistolta, joka isännöi vuosittain syys- ja lokakuussa. . Sizzler on luonut nämä menut tarjotakseen parhaan ruokailuelämyksen jokaiselle joka tilanteessa ilman, että joutuisi matkustamaan alkuperäiseen määränpäähän maistamaan saksalaisen ruoan alkuperäistä makua, sekä olemaan osa tätä juhlaa. Sizzlerin tavoitteena on, että Oktoberfestin menut pystyvät kasvattamaan myyntiä 20 % ja tehostamaan kokonaismyynnin kasvua vuoden viimeisellä neljänneksellä.

“Oktoberbest†koostuu viidestä menusta – 5 tyyliä, alkaen tunnetusta saksalaisesta ruoasta “Pork Knuckle & Mixed Sausages†, friteerattua korkealuokkaista porsaannystrettä, joka tarjoillaan saksalaisten makkaroiden ja salaattipatukan kera kahdelle, klo. 5 bahtia. Sen jälkeen 'Beer Battered Fish & Chips', saksalaistyylinen friteerattu oluella päällystetty kalafilee, joka tarjoillaan rapeiden perunoiden kanssa 799 bahtilla. Kaikki makkaraa suosivat, älä missaa "Mixed Sausages & Roasted Potatoes with Bacon" -tuodut korkeatasoiset saksalaiset makkarat, jotka tarjoillaan perunasalaatin kera rapealla pekonilla lisäpalveluna hintaan 299 bahtia. Seuraavaksi pihvien ystäville “Pork Schnitzel†, valtava uppopaistettu mehukas porsaanpihvi Sizzlerin ainutlaatuisella kastikkeella ja sienellä 459 bahtilla. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, “Mixed Sausages Spicy Salad†, saksalainen makkaramakkaramausteinen thai-tyylinen salaatti, jolla on intensiivinen maku, tarjoiltiin alkupalana 369 bahtilla.

“Oktoberfest†-menut ovat valmiita, jotta kaikki voivat kokea länsimaisten ruokien omaperäisyyden, jotka eivät ole vain maukkaita, vaan myös täynnä iloa, Sizzlerissä ruokailua, toimitusta ja noutoa varten kaikista konttoreista 15.-30. marraskuuta 2021 tai niin kauan kuin tavaraa riittää. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä Sizzlerin PR-osastoon Puh: 02-365-6934 tai vieraile Facebook-fanisivulla: www.facebook.com/SizzlerThai tai verkkosivusto: www.sizzler.co.th

Tilaa
Adam Judd
Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/