70 % KAAKKOIS-AASIASTEN VERKKOMYYJISTÄ ON OPTIMISTISTI TULEVAISUUDEN KASVUA KOSKEVAT DIGITAALISEN KAUPAN ENSIMMÄISEN LIIKETOIMINNAN LUOTTAMUSINDEKSIIN

COVID-19-pandemian epävarmuustekijöistä huolimatta 750 Lazadan vuoden 2021 ensimmäisellä puoliskolla tutkimaa verkkomyyjää luottavat tulevaisuudennäkymiinsä seuraavan kolmen kuukauden aikana, mikä antaa indeksille kokonaispistemäärän 64.

 Muotimyyjät osoittivat suurimman harppauksen uskossa. Vaikka 48 % sanoo liiketoimintansa parantuneen vuoden ensimmäisellä puoliskolla, 75 % uskoo liiketoiminnan paranevan yli 10 % ensi vuosineljänneksellä.

Seuraava on Lazadan lehdistötiedote. Heidän mielipiteensä ovat heidän omiaan.

3. elokuuta 2021, Singapore – Lazada, Kaakkois-Aasian johtava sähköisen kaupankäynnin alusta, on tänään julkaissut tulokset ensimmäisestä kahdesti vuodessa julkaistavasta digitaalisen kaupankäynnin luottamusindeksistä. Raportti on alansa ensimmäinen raportti, joka on yritysten mielipidetutkimus, joka pyrkii kartoittamaan Kaakkois-Aasian verkkomyyjien näkemyksiä digitaalisen kaupankäynnin toimialasta ja valaisemaan edessä olevia haasteita ja mahdollisuuksia.

Confidence Index tutki 750 myyjää kuudella Kaakkois-Aasian markkinalla (Indonesia, Filippiinit, Thaimaa, Vietnam, Malesia ja Singapore) vuoden 2021 ensimmäisellä puoliskolla (H1 2021). Raportti paljasti, että 52 % myyjistä koki voimakasta kasvua vuoden 1 ensimmäisellä puoliskolla, ja 2021 % odotti yli 70 %:n lisäkasvua vuoden 10 kolmannella neljänneksellä (Q2021 3). Kolmannes (2021 %) kyselyyn vastanneista myyjistä oli 70 %:sta erittäin luottavainen, että heidän myyntimääränsä kasvaa yli 33 % samalla ajanjaksolla. Tuloksena kokonaisindeksi saavutti "optimistisen" pistemäärän 30, jossa 64 oli "erittäin pessimistinen" ja 0 "erittäin optimistinen".

”Olemme innoissamme voidessamme lanseerata digitaalisen kaupankäynnin luottamusindeksin, jonka tavoitteena on valaista tulevaisuutta koskevia indikaattoreita ja pk-yritysten mielialaa Kaakkois-Aasiassa. Monet pk-yritykset ovat omaksuneet uuden teknologian ja hankkineet digitaalisia valmiuksia muuttaakseen liiketoimintaansa ja tehdäkseen niistä tulevaisuudenkestäviä. Haasteellisesta terveystilanteesta ja jatkuvista haasteista huolimatta indeksimme osoittaa, että myyjät ovat sekä sitkeitä että optimistisia tulevaisuuden suhteen”, sanoi Magnus Ekbom, Lazada Groupin strategiajohtaja.

Myyjien positiivisen ilmapiirin keskeinen tekijä voi johtua merkittävistä muutoksista Kaakkois-Aasian kuluttajien kulutustottumuksissa, kun verkko- ja offline-ostokset ovat monipuolistuneet. Kanssa 47 % kuluttajista vähensi offline-ostoksiaan ja 30 % lisää verkkokulujaan Vuonna 2020 COVID-19-pandemia on nopeuttanut digitaalisen kaupankäynnin laajentumista ja tehnyt siitä keskeisen taistelukentän myyjille, jotka haluavat laajentaa liiketoimintaansa.

Vaikka kasvuvauhti havaittiin yleisesti kaikissa vähittäiskaupan luokissa, elektroniikka- ja nopeasti liikkuvien kulutustavaroiden (FMCG) -luokkien myyjät näyttivät olevan suurimmat kotitalouden edunsaajat, ja 53 % ilmoitti, että heidän liiketoimintansa oli vahvaa. kasvu vuoden 1 ensimmäisellä puoliskolla.

Raportti paljasti myös mielenkiintoisia vaihteluita siitä, miten myyjät suhtautuivat tulevaisuuteen. Esimerkiksi muotisegmentin myyjät tekivät suurimman uskonharppauksen. Vaikka 48 % sanoo liiketoimintansa parantuneen vuoden ensimmäisellä puoliskolla, 75 % uskoo liiketoiminnan paranevan vuoden 3 kolmannella neljänneksellä, ja lähes 2021 % odotti kasvunsa ylittävän 40 % samalla vuosineljänneksellä.

"Rokotusohjelmilla on ollut merkittävä vaikutus, ja alustat ovat nähneet muoti elpyneen takaisin 70 %+ kasvulla toisella vuosineljänneksellä Q2:stä joissakin luokissa, lähinnä vaatteissa", sanoi Roshan Raj, Redseerin partneri. "Live-suoratoisto on myös ollut suuri sysäys monille myyjille, koska se luo interaktiivisen ympäristön kuluttajille ostoksille. Myyjien ja ostajien välinen vuorovaikutus on tärkeä muodin veturi, sillä segmentti on C1C ja vaatii vahvaa luottamusta rakentavaa osaa. vuorovaikutuksen kautta." Covid-2-tapausten äskettäisen lisääntyessä Kaakkois-Aasiassa Roshan kuitenkin odotti myös, että "muotimyyjien odotukset saattavat hieman hidastua lähitulevaisuudessa".

Ainutlaatuisen ja eriytetyn tarjonnan kehittäminen (52 %), käyttäjäliikenteen lisääminen (50 %) ja kyky hyödyntää datan oivalluksia (23 %) pitivät kyselyssä myyjien keskeisiä verkkoliiketoiminnan kasvun mahdollistajia. Erittäin kyllästyneessä ympäristössä verkkomyyjien välinen kilpailu ei enää tapahdu yksinkertaistetussa hintasodassa, vaan se on kehittynyt saamaan lisäulottuvuuden, jossa teknologiavetoinen asiakkaiden sitoutuminen toimii erottavana tekijänä monille myyjille.

Lähettäminen
Käyttäjä Review
0 (0 ääntä)
Tilaa
Adam Judd
Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/