Thaimaa-
Thaimaan matkailuviranomainen paljasti ja käynnisti tällä viikolla pitkään kehitteillä olevan projektin, Thailand Traveler Voice -alustan, joka on turistien thain- ja englanninkielinen arvostelufoorumi.
Alustan verkkosivusto löytyy täältä.
Alusta on suunniteltu turisteille, jotka voivat antaa palautetta ja arvosteluja Thaimaan liiketoiminnasta kolmessa pääkategoriassa:
1. Turvallisuus- ja terveysviranomaisen (SHA) terveysstandardit
2. Turvallisuusstandardit
3. Asiakkaiden asianmukaisten palvelujen tarjoaminen erilaisissa asioissa, kuten hinta, laatu ja asiakaspalvelu jne.
Ohjelma ei kuitenkaan ole kaikille yrityksille, koska se on osallistumisohjelma. Rekisteröityminen kiinnostuneille yrityksille arvioitavaksi ja ohjelmaan liittymiseksi löytyy täältä.
Thaimaan matkailuviranomainen toivoo, että ohjelman avulla osallistuvien yritysten vierailijat voivat antaa rehellistä, rakentavaa palautetta ja arvosteluja sekä auttaa parantamaan palvelun tasoa.
Monet kumppanit ovat jo liittyneet ohjelmaan, mukaan lukien Siam Paragon, Kerry Express Central Pattana, Emquartier, Siam-myymälät Bangkokissa ja monet muut.
Pattaya News huomauttaa, että alustan varsinainen arvosteluosio englanninkielisestä vaihtoehdosta huolimatta näyttää olevan enimmäkseen thai-kielellä ja sitä voi olla vaikea ymmärtää ei-thaimaalaiselle tai lukijalle. Varsinainen arvostelu-osio löytyy täältä: https://korbok.com/TTV.
Lisäksi TAT on järjestänyt erikoiskampanjan, jossa kaikki arvostelun lähettäjät saavat mahdollisuuden voittaa yhden viidestä iPhone 12 Pro Max -laitteesta. Voittajalista julkistetaan 15.
Kuva: Thaimaan matkailuviranomainen