Thaimaan matkailuviranomainen voitti "proaktiivisimman matkailulautakunnan" -palkinnon Yhdistyneessä kuningaskunnassa sijaitsevassa palkintoseremoniassa

TIEDOSTO KUVA

Lehdistötiedote: Seuraava on Thaimaan matkailuviranomaisen lehdistötiedote. Alla olevat lausunnot ovat omiaan.

Bangkok, 09. marraskuuta, 2020 – Thaimaan matkailuviranomaisella (TAT) on ilo ilmoittaa, että se on voittanut Elegant Resorts Awards 2020 -palkinnon 'Proaktiivisimman matkailuneuvonnan aloitteen'.

Yhdistyneessä kuningaskunnassa sijaitsevan räätälöidyn luksusloma-asiantuntijan Elegant Resortsin ylläpitämä ja nyt 25th Elegant Resortsin henkilökunta ja edustajat äänestävät palkinnoista. He päättivät antaa TAT:lle sen viimeisimmän kansainvälisen tunnustuksen tunnustuksena sen "jatkuvasta tuesta huolimatta [COVID-19]-pandemiasta ja ainutlaatuisesta tänä vuonna tehdystä kampanjatyöstä".

Ms. Chiravadee Khunsub, TAT:n Lontoon toimiston johtaja, sanoi: "Tänä haastavana vuonna ennakointi on parasta, mitä voimme tehdä. Haluan myös kiittää Elegant Resortsia siitä, että he ovat olleet niin ennakoivia kaikissa markkinointitoimissaan tämän vuoden ajan.

"Maaliskuun ensimmäisestä sulkemisesta lähtien TAT London Office -tiimi on kokoontunut yhteen, mukautuen nopeasti ja toimittamalla tarkistetun lähestymistavan sekä B2B- että B2C-strategioihin. Muutimme nopeasti ja loimme uusia tapoja osallistua ja inspiroida. Olemme myös kääntyneet tutkimukseen ja tietopohjaisiin oivalluksiin; Tutkimussarja, jonka suoritimme analysoidaksemme kuluttajien käyttäytymistä ja suhtautumista matkailuun, antoi hyödyllisiä näkemyksiä matkailutrendeistä, mikä auttoi meitä suunnittelemaan ja toteuttamaan kampanjoita sen mukaisesti.

COVID-19:n maailmanlaajuisen rajoituksen aikana TAT:n Lontoon toimisto on säilyttänyt ennakoivan lähestymistapansa kuluttajien ja kaupan sitoutumiseen pitääkseen upean Thaimaan määränpään ihmisten mielen eturintamassa.

Kaupan osalta se on järjestänyt 14 tapahtumaa ja ollut yhteydessä yli 700 agenttiin. Lokakuussa järjestettiin Distinctly Thai Luxury & Romance Virtual Mart, jossa 531 ostajaa ja myyjää osallistui kahden päivän aikana ja osoittautui niin menestyksekkääksi. toinen virtuaalinen marssi on suunniteltu vuoden 2021 alkupuolelle. Tässä kuussa, 17. marraskuuta, Friends of Thailand Roadshow alkaa neljän viikon agenttikoulutuksella.

Kuluttajille on järjestetty sisältövetoisia kampanjoita, joihin kuuluivat Stay at Home Thai Style, jossa keskitytään thaimaalaisiin kulttuurielementteihin, kuten ruoanlaittoon, hyvinvointiin ja Muay Thai -nyrkkeilyyn, sekä Masterchef Turns Master Tour Guide, joka on Masterchefin isännöimä uusi videosarja. finalisti tohtori Nawamin 'Boss', joka vie katsojan matkalle hänen suosikkipaikkojensa ympärille Bangkokissa, Phuketissa, Samuissa, Chiang Maissa ja Phanganin saarella.

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, TAT:n Lontoon toimisto on yhdistänyt kädet Rosa's Thai Cafén kanssa käynnistääkseen sen "Phat Thai" -juhla juhlistaa Thaimaan kansallisruokaa uusilla DIY Party Kitillä tilattavissa maanantaista 11. marraskuuta alkaen.

Lähettäminen
Käyttäjä Review
3 (2 ääntä)
Tilaa
Adam Judd
Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/