Ulkomaalaisten valitukset ja turhautuminen lisääntyvät maahanmuuttovirastossa, Thaimaan viranomaiset sanovat, että apua on tulossa ja yksityiskohdista "keskustellaan" edelleen.

Jomtien-

Valitukset ja turhautuminen Immigrationin linjoista on saavuttanut korvia hillitsevän tason, kun Pattaya Newsille on lähetetty tänään useita kuvia ja sähköposteja Jomtien Immigrationissa tänä aamuna ja iltapäivänä satoja väkijoukkoja.

Jonot johtuivat arviolta satojen tuhansien turistien, jotka ovat edelleen juuttuneet maahan ja jotka eivät pysty (tai joissain tapauksissa eivät halua) palata maihinsa, odotettiin olevan pitkiä tänään, koska maahanmuuttovirasto suljettiin maanantaina yleisen vapaapäivän vuoksi. . Turhautuminen oli kuitenkin edelleen korkea, sillä monet ihmiset ilmoittivat olevansa jonossa useita tunteja auringossa ja kuumuudessa, ja jonot olivat paljon enemmän kuin useimmat ihmiset odottivat, jopa ne, jotka saapuivat kaksi tuntia tai aikaisemmin ennen kuin maahanmuutto avautui yrittämään osallistua. ensimmäiset ihmiset jonossa.

Jomtien Immigration on tehnyt parhaansa vaikeassa tilanteessa tarjoamalla vettä ja naamioita joillekin asiakkaille, useita telttoja ja tuulettimia, käsidesiä, lämpötilatarkastuksia ja paljon muuta. Kuitenkin johtuen joukon valtavasta koosta, sosiaalinen etäisyys Chonburi Immigrationin vahvoista ponnisteluista huolimatta oli vaikeaa, ellei mahdotonta. Huomionarvoista on myös se, että maahanmuuttoviranomaiset asettuvat pandemian aikana etulinjaan olemaan suoraan vuorovaikutuksessa ja auttamassa satojen ulkomaalaisten kanssa ja tekevät äärimmäisen lujasti töitä tilanteen aikana.

Ongelma ei tietenkään ole paikallinen maahanmuuttovirasto, koska he vain noudattavat sääntöjä, eivätkä he voi valvoa politiikkaa. Ongelmana on poikkeuksen tai kansallisen maahanmuuttopolitiikan muutoksen puute, jopa tilapäinen, mikä rohkaisee sosiaalista etäisyyttä ja alentaa jonoja.

Samaan aikaan Thaimaan viranomaiset, mukaan lukien hallituksen tiedottaja, sanovat, että Thaimaan hallitus ja maahanmuuttojohto ovat työstäneet suunnitelmaa kansallisen turvallisuuden tasapainottamiseksi sekä asianmukaisen sosiaalisen etäisyyden edistämiseksi. He ovat kuitenkin varoittaneet useita kertoja, että tämä suunnitelma vie aikaa ja että he ovat kuulleet valitukset ääneen ja selkeästi ja työskentelevät niiden parissa. He ovat myös todenneet, että pääministeri on huolissaan tilanteesta ja etsii kaikille parasta ratkaisua. Useat suurlähetystöt, kuten Britannian ja Yhdysvaltain suurlähetystö, ovat myös ottaneet yhteyttä Thaimaan maahanmuuttoviranomaisiin ja puhuneet heidän kanssaan kansalaistensa huolenaiheista nykyisen prosessin vuoksi.

Joitakin kohteita, kuten 90 päivän sisäänkirjautuminen verkossa, on parannettu, toteaa Thai Immigration. He kannustavat ihmisiä aktiivisesti kirjautumaan sisään verkossa mahdollisuuksien mukaan välttääkseen mahdolliset jonot.

Kirjoitimme tilanteesta pitkään vain muutama päivä aiemmin:

Tämänhetkinen tilanne Thaimaassa Covid-19-kriisin aikana juuttuneiden ulkomaalaisten turistien viisumivapaudesta

Lehdistöaikaan mennessä kansalliselta maahanmuuttotasolta ei ole tullut virallista ilmoitusta prosessin muutoksista. Lisätietoa toivotaan tulevan myöhemmin tällä viikolla.

 

Lähettäminen
Käyttäjä Review
3 (2 ääntä)
Tilaa
Adam Judd
Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/