Palvelu - Line Man Grocery - antaa asiakkaille mahdollisuuden toimittaa ruokaa ja muita tuotteita, sanoi Line Thailandin toimitusjohtaja Phichet Rerkpreecha. Lisäksi yhtiö lanseeraa Line Shopping -alustan, joka yhdistää ostajat ja myyjät chatin kautta.
Muutos johtuu siitä, että yritys aikoo laajentaa tilauspalvelujaan maassa ottamalla vastaan kyytipalveluiden johtajat Grabin ja Go-Jekin. LINE:llä on jo sovellus, joka toimittaa tavaroita lähikaupoista ja muilta myyjiltä, ja tämän uusimman tarjouksen ansiosta se voi kilpailla supermarketteja ja muita kivijalkakauppiaita vastaan.
LINE:llä on tällä hetkellä 187 kuukausittaista aktiivista käyttäjää, joista 44 miljoonaa Thaimaassa, mikä on noin 60 prosenttia väestöstä Nikkei Asian Reviewin mukaan. Yhtiö on myös ottanut käyttöön taksi- ja aterioiden toimituspalvelun Bangkokissa ja kolmessa sitä ympäröivässä maakunnassa. Suunnitelmissa on laajentua ensi vuonna muihin suuriin kaupunkeihin, kuten Pattayaan, Phuketiin ja Chiang Maihin.
Lähde: https://www.pymnts.com/news/retail/2019/japan-line-online-grocery-thailand/