Thaimaan uusi hallitus torjuu puhelinpalveluhuijauksia

Digitaalisen talouden ja yhteiskunnan ministeriö tehostaa ponnistelujaan puhelinpalveluhuijauksia vastaan, kun tällaisista toimista raportoidaan jatkuvasti.

Digitaalisen talouden ja yhteiskunnan ministeri Prasert Jantararuangtong ilmoitti äskettäin hallituksen tehostetuista ponnisteluista taistellakseen kasvavaa puhelinpalveluhuijausten ongelmaa Thaimaassa.

Ministeriö on jo perustanut teknologiarikosten ehkäisykeskuksen, mutta aikoo perustaa verkkorikollisuuteen erikoistuneen työryhmän.

Yhteistyössä pankkien, rahoituslaitosten ja muiden asiaankuuluvien virastojen kanssa ministeriö koordinoi myös ulkomaisten viranomaisten kanssa, sillä monet huijauspuhelukeskukset toimivat naapurimaista. Myös petoslakiin saattaa tulla muutoksia.

Näihin toimiin on ryhdyttävä välittömästi hallituksen linjauksen jälkeen.

Tämä artikkeli ilmestyi alun perin Thaimaan hallituksen PR-osastolla.

Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/