Thaimaan matkailuviranomainen vahvistaa läsnäoloaan Lähi-idän markkinoilla edistääkseen Thaimaan matkailua

Bangkok, 17. toukokuuta 2022 -

  Thaimaan matkailuviranomainen (TAT) vahvistaa Thaimaan läsnäoloa Lähi-idän matkailijoiden suosituimpana matkailukohteena lisätäkseen kiinnostusta palata Thaimaahan COVID-19:n jälkeisessä tilanteessa.

Tämä on tapahtunut äskettäisen osallistumisen myötä Arabian Travel Market (ATM) 2022 -tapahtumaan, uusimpien kumppanuuksien Qatar Airwaysin ja Almosaferin kanssa – alueen kolmen suurimman matkatoimiston joukossa – sekä useista markkinointi- ja myynninedistämistoimista.

TAT johti thaimaalaista delegaatiota, johon kuului 18 hotellia, kolme sairaalaa, kaksi matkatoimistoa ja yksi teemapuisto, osallistumaan ATM 2022 -tapahtumaan, joka pidettiin 9.-12. toukokuuta Dubaissa, Yhdistyneissä arabiemiirikunnissa. Nelipäiväisen tapahtuman aikana Thaimaan delegaatiolla oli keskimäärin 128 työtapaamista kullakin, eli yhteensä yli 3,000 2022 istuntoa. Tämän odotetaan lisäävän matkailua Lähi-idän markkinoilta Thaimaahan ja tuottavan noin miljardi bahtia tuloja vuodelle XNUMX.

Chattan Kunjara Na Ayudhya, TAT:n kansainvälisen markkinoinnin apulaiskuvernööri Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä ja Amerikassa, sanoi: "Kiinnostus Thaimaahan paluuta kohtaan on kasvussa, ja tämä on varmasti merkki siitä, että markkinat elpyivät nopeasti COVID-19-tilanne. Thaimaan painopiste ATM 2022 -messuilla oli liiketoiminnassa ylemmän markkinasegmentin, kuten perheiden, sairaanhoitoryhmien ja uuden itsenäisten naisten sektorin kanssa ostoksilla, kauneushoidoilla ja muilla vastaavilla toiminnoilla.

ATM 2022 -messuilla TAT aloitti yhteistyössä Qatar Airwaysin kanssa erityisen myynninedistämiskampanjan, jonka tavoitteena on lisätä Thaimaan matkustamista toukokuun puolivälistä kesäkuuhun 2022 Saudi-Arabiasta, Qatarista ja Kuwaitista tulevien matkailijoiden keskuudessa. Osapuolet keskustelivat myös yhteistyöstä maailmanlaajuisessa kampanjassa, jolla kannustetaan matkustajia Euroopasta osallistumaan vuoden 2022 FIFA World Cupiin 21.-18. vierailemaan Thaimaassa kilpailun jälkeen. Asiaa koskeva yhteistyöpöytäkirja on tarkoitus allekirjoittaa lokakuussa.

Samaan aikaan TAT esitteli ATM 2022:ssa matkailun edistämiskampanjan yhteistyössä Dubai Police Privilege Cardin tai Esaad Cardin kanssa, joka on Dubain poliisin alaisuudessa tarkoitettu valtion työntekijöiden kanta-asiakasohjelma. Erikoisalennuksia tavaroista ja palveluista yli 300 paikkakunnalla Thaimaassa – pääasiassa hotelleissa, sairaaloissa, kylpylöissä, tavarataloissa ja matkailukohteissa – tarjotaan 240,000 XNUMX Esaad-kortin haltijalle.

Viime viikon Lähi-idän matkansa aikana TAT käytti myös tilaisuutta hyväkseen vahvistaakseen läsnäoloaan Saudi-Arabian markkinoilla allekirjoittamalla yhteistyöpöytäkirjan (MOC) Saudi-Arabian suurimman online-matkatoimiston (OTA) Almosaferin kanssa. Kuwait, sekä yksi Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan kolmen suurimman OTA:n joukosta.

MOC:n allekirjoitusseremoniaan 15. toukokuuta TAT:n Mr. Chattanin ja Almosaferin varatoimitusjohtajan Muzammil Ahussainin välillä todisti HE Phiphat Ratchakitprakarn, Thaimaan matkailu- ja urheiluministeri.

TAT:n ja Almosaferin sopimuksen tarkoituksena on lisätä Thaimaan ja Persianlahden yhteistyöneuvoston (GCC) maiden välistä matkailua. Päätavoitteena on edistää ja kehittää laadukkaita matkailuelämyksiä Thaimaassa Persianlahden yhteistyöneuvoston vierailijoille keskittyen tärkeimpiin markkinaraon, kuten urheilumatkailu, luksusmatkailu sekä terveys- ja hyvinvointimatkailu. Thaimaa on suosittu kohde GCC-matkailijoiden keskuudessa, erityisesti Saudi-Arabiasta ja Kuwaitista, jossa se sijoittuu viiden ja yhdeksän parhaan kansainvälisen kohteen joukkoon.

TAT:n ja Almosaferin välinen MOC allekirjoitettiin 9. maaliskuuta 2022 jälkeen, kun Saudi-Arabia alkoi sallia kansalaistensa jälleen vierailla Thaimaassa. Almosafer kertoi sen jälkeen kokeneensa valtavan kasvun kiinnostuksensa matkustaa Thaimaahan Saudi-Arabiasta, kun Thaimaan matkailutietohaut sen verkkosivuilla kasvoivat yli 470 % tammikuusta 2022 ja yli 1,100 2022 % toukokuun kahden ensimmäisen viikon aikana verrattuna vuoden XNUMX ensimmäisellä neljänneksellä.

Ennen COVID-19-tilannetta Thaimaassa vieraili vuosittain yli 533,000 41.3 Lähi-idän turistia, mikä tuotti yli 75,000 miljardia bahtia matkailutuloja. Lähi-idän matkustajia pidetään eniten kuluttavien ryhmien joukossa, ja heidän matkakulut ovat keskimäärin XNUMX XNUMX bahtia henkilöä kohden. Yleensä matkustaessaan suuressa perheryhmässä he vierailevat Thaimaassa yleensä heinä- ja elokuussa. Alueelta Thaimaan suurimmat lähdemarkkinat ovat Arabiemiirikunnat, Kuwait, Bahrain ja Qatar.

Edellinen on lehdistötiedote, joka on julkaistu PR-materiaalissa ja TPN-mediassa lueteltujen organisaatioiden täydellä luvalla. Lehdistötiedotteeseen osallistuvan organisaation lausunnot, ajatukset ja mielipiteet ovat täysin heidän omiaan eivätkä välttämättä edusta TPN-median ja sen henkilökunnan kannanottoja.

Tilaa
Adam Judd
Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/