Kansallinen -
Pääministeri Prayut Chan-O'Cha määräsi eilen, 7. marraskuuta, asianomaiset Thaimaan virastot parantamaan "Thailand Pass" -järjestelmää sen jälkeen, kun useat hakijat eivät kuulemma saaneet QR-koodia sisäänkirjautumista varten.
Hallituksen tiedottaja Thanakorn Wangboonkongchana kertoi Associated Pressille, että pääministeri oli myöntänyt ongelman, että jotkut "Thailand Pass" -järjestelmään rekisteröityneet matkustajat eivät saaneet tai saaneet QR-koodia tavallista myöhemmin.
"Pääministeri määräsi siksi asianomaiset tahot nopeuttamaan järjestelmän parantamista, jotta matkustajat, mukaan lukien thaimaalaiset, jotka suunnittelevat paluuta kotiin, ja ulkomaalaiset vierailijat, jotka haluavat matkustaa Thaimaahan matkailun tai matkailun vuoksi, palvelevat paremmin matkustajia. työtarkoituksiin, tiedottaja totesi.
Viranomaisten mukaan QR-koodin viivästysongelmia voi ilmetä useista syistä, kuten epäselvien rokotusasiakirjojen lataamisesta, mikä johtaisi pidempään käsittelyyn ja tarkistamiseen viranomaisten toimesta kuin järjestelmän toimesta, tai sellaisten asiakirjojen täyttämisestä ja/tai liittämisestä. ei vastaa määritettyä luetteloa tai hotellin nimi ei ollut sama kuin RT-PCR-testauksessa olevassa sairaalassa.
Yleisimpiä ongelmia olivat myös väärän sähköpostiosoitteen syöttäminen, mikä johti QR-koodin epäonnistumiseen. TPN-media huomauttaa, että Thaimaan hallitus ei yleisesti sanonut, että heidän puolellaan olisi ollut mitään syytä tai vikaa QR-koodien viivästymisestä, vaan syytti melkein koko ongelman käyttäjävirheestä.
Thanakorn raportoi myös, että yhteensä 90,165 6 ihmistä on rekisteröitynyt "Thailand Pass" -järjestelmään 33,788. marraskuuta mennessä. Näistä noin XNUMX XNUMX hakijaa on jo hyväksytty.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=–=–=–=–==-
Seuraa meitä Facebook,
Liity LINE-palveluun saadaksesi rikosilmoituksia!