Kiina-
Thaimaa palkittiin äskettäin yhdeksi "vuoden 2019 odotetuimmista ja suosituimmista lähtevistä matkailukohteista" korkealaatuisen sisällön ja Weibo-sivun korkean napsautussuhteen ansiosta.
Palkinto julkistettiin Sina Tourismin ja Weibo Tourismin isännöimässä "2019 Weibo Tourism Impact Forumissa", joka pidettiin 4. elokuuta Century City International Conference Centerissä Chengdussa, Sichuanin maakunnassa, Kiinan kansantasavallassa.
Prompeth Lertratanapreecha, TAT:n Shanghain toimiston apulaisjohtaja, osallistui tapahtumaan ja otti palkinnon vastaan.
Weibo on tällä hetkellä yksi Kiinan suurimmista sosiaalisen median alustoista, joka on koonnut kaikki Kiinan matkailualan huippuedustajat.
Arvioinnin palkinnot osoittavat objektiivisesti nykyisten kiinalaisten matkailijoiden aikeet ja käyttäytymistavat.
Viime vuosina TAT on tehnyt tiivistä yhteistyötä sosiaalisen median kanssa edistääkseen ja palvellakseen kiinalaisia vieraita paremmin.
Kiinalaisten matkailijoiden määrä Thaimaahan oli vuonna 2018 noin 10.5 miljoonaa, mikä on 7 % enemmän kuin vuotta aiemmin.