Songkran Festival lisää merkittävästi luottokorttien käyttöä Thaimaan kansalaisten kanssa

Pankkien ulkopuolisten rahoituslaitosten ennusteen mukaan THAISin odotetaan lisäävän luottokorttien kulutusta jopa 8 prosenttia juhliessaan Songkran Festivalia.

 

Krungthai Card Plc:n (KTC) luottokorteista vastaava varatoimitusjohtaja Pittaya Virapanyasakul sanoi, että arvioidut luottokulut ylittävät viime vuoden festivaalin menot ja vastaavat vuoden ensimmäisellä neljänneksellä nähtyä 7-8 prosentin kasvua. Tämä vuosi.

Ylimääräisistä menoista suuren osan odotetaan menevän matkakuluihin, kuten bensa-, ravintola- ja ulkomaanmatkoihin.

Tämän vuoden toisella neljänneksellä luottokorttikulujen odotetaan kasvavan tasaisesti lähes kaikilla sektoreilla, Pittaya sanoi osoittaen, että luottokortin haltijat ostavat yhä enemmän tuotteita ja palveluita verkosta. Luottokorttikulujen ennustetaan kasvavan vuodelle 15 prosenttia.

Krungsri-luottokorttia, Krungsri First Choice Visaa sekä Centralin The 1 -luottokorttia ja Tesco Lotus Visa -luottokorttia operoivan Krungsri Consumer Groupin johtaja Thakorn Piyapan sanoi, että yleiset liiketoimintanäkymät ovat tänä vuonna valoisat, mikä näkyy vahvana. kuluja vuoden aikana tähän mennessä.

Tämän vuoden ensimmäisellä neljänneksellä Krungsri Consumer Group kirjasi korttiensa kautta 63.7 miljardia Bt ja lainoja 19 miljardia Bt. Järjestämättömien luottojen suhde pysyi vakaana 3 prosentissa.

Kuluttajat suosivat tämän vuoden Songkran-festivaalin aikana matkustamista tai perheaktiviteetteja, ja nämä suuntaukset viittaisivat kulutuksen kasvuun.

KTC ja Krungsri Consumer Group käynnistävät markkinointikampanjoita, kuten käteispalautuskuponkeja, kampanjoita ravintoloissa ja muissa turistien suosimissa myyntipisteissä sekä alennuksia tai cashback-tarjouksia paikallisille ja ulkomaisille kuluille, jotka kattavat ostokset, ruokailut ja matkat festivaalin aikana.

Laajemmin Kasikorn Research Center (KResearch) odottaa Thaimaan kotimaan matkailun jatkuvan vuoden 2018 ensimmäisellä puoliskolla noususuhdanteena, mikä johtuu tekijöistä, kuten "Go Local" -kampanjasta ja pitkästä Songkran-taukosta. Thaimaalaiset palaavat kotikaupunkiinsa tapaamaan perheensä ja juhlimaan thaimaalaista uutta vuotta samalla kun he tekevät vapaa-ajan matkoja tällaisten matkojen aikana.

Songkranille tänä vuonna matkailukohteet esittelevät yhä enemmän thaimaalaisen kulttuurin teemaa thaimaalaisten lomailijoiden keskuudessa vallitsevan kulttuuriperintömatkailun trendin mukaisesti.

KResearch arvioi, että seitsemän päivän Songkran-festivaalin aikana – 11.–17. huhtikuuta – matkailutulojen odotetaan nousevan 15.6 miljardiin Bt, mikä on 15.8 prosenttia enemmän kuin viime vuoden vastaavana aikana.

Tutkimustalo kertoi, että Go Local -matkailukampanja oli erityisen ilmeinen kotimaisten matkailijoiden määrän lisääntyessä Bangkokin ja Ayutthayan historiallisissa kohteissa.

Positiivisista kehityssuunnista johtuen KResearch ennustaa, että Go Local -kampanja tuottaa vuoden 2018 ensimmäisellä puoliskolla matkailutuloja 515 miljardia Bt, kasvaen 8.5 prosenttia vuositasolla.

Kansakunnan luvalla.

Tilaa
SOURCEKansakunnan liiketoiminta
Adam Judd
Adam Judd on TPN Median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta, mutta on asunut myös Dallasissa, Sarasotassa ja Portsmouthissa. Hänen taustansa on vähittäiskaupan, henkilöstöhallinnon ja toiminnanohjauksen parissa, ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta useiden vuosien ajan. Hän on asunut Pattayalla kokopäiväisenä asukkaana yli yhdeksän vuotta, on paikallisesti tunnettu ja vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinoita lähetä sähköpostia osoitteeseen Editor@ThePattayanews.com Tietoja meistä: https://thepattayanews.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thepattayanews.com/contact-us/